سامسونگ Galaxy A01
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

ما در این مقاله قصد داریم درباره باتری اصلی سامسونگ Samsung Galaxy A01  مدل QL1695 مطالبی را عنوان کنیم، به شما پیشنهاد می ‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

ویژگی های باتری اصلی  سامسونگ Galaxy A01

باتریGalaxy A01 از جنس لیتیوم یونی است. این باتری ها قابل تعویض هستند. ظرفیت باتری این گوشی  حدود ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. عملکرد و کیفیت این باتری در نگهداری شارژ عالی و بی نظیر است. در صورت نگهداری اصولی از این باتری عمر طولانی و مقاومت بالایی از خود نشان می ‌دهند. این باتری مقاومت بالایی در برابر شارژ و گرم شدن بیش از حد دارد. باتری این گوشی قابلیت فست شارژ و شارژ بی سیم ندارند. این باتری ها حدود ۶ ماه گارانتی تعویض دارند. باتری های اصلی سامسونگ گلکسی گروه A با  باتری گوشی‌ Samsung Galaxy A01 سازگار است. باتری گوشی سامسونگ در مقایسه با باتری های هواوی از عملکرد بالاتری برخوردار است.

راهکار های لازم برای بالا بردن طول عمر باتری اصلی آ 01

 برای بالابردن طول عمر باتری های سامسونگ گلکسی a 01 باید حتماً باید آن ها را در حالت متعادل قرار دهند. این باتری سامسونگ به صورت مستطیل طراحی شده‌اند. اگر بر روی این باتری ها مدار محافظ این تسویه شود قیمت آن ها بهتر است. استفاده از شارژر اورجینال باتری A01  می تواند در عملکرد مناسب گوشی اثر گذار باشد.

قیمت و گارانتی باتری گلکسی A01 در فروشگاه فونی شاپ

یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی لوازم جانبی موبایل، فروشگاه فونی شاپ است. در این فروشگاه انواع و اقسام باتری های اصلی و اورجینال از برندهایی همچون سامسونگ، شیائومی، هواوی، سونی، سونی – اریکسون، آیفون و … را به مشتریان عرضه و ارائه می‌ کند. یکی از بهترین محصولات این فروشگاه باتری سامسونگ a01 است. تمامی باتری های سامسونگ  که در این فروشگاه ارائه می‌ شود ۶ ماه گارانتی دارد. فروشگاه فونی شاپ به منظوره راحتی و آسودگی مشتریان یک هفته ضمانت بازگشت وجه حتی در صورت بادکردگی باتری را نیز برای مشتریان فعال کرده است.





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: